Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Mikor érdemes Google-hirdetésre költeni?

Vedd fel velünk a kapcsolatot, kattints!
Főoldal > Mikor érdemes Google-hirdetésre költeni?

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

Mikor érdemes Google-hirdetésre költeni?


2025/11/24
ZH

Mikor éri meg Google-hirdetésre költeni egy szállodának? Megmutatjuk, mikor válik valódi bevételi eszközzé, és mikor csak felesleges kiadássá.

Ekkor érdemes befektetni Google hirdetésekbe

Ekkor érdemes befektetni Google hirdetésekbe


A Google-hirdetés sok szálloda számára egyszerre jelent lehetőséget és dilemmát. Vajon valóban megéri költeni rá, vagy csak egy újabb költségsor a marketingbüdzsében? A válasz nem egyértelmű igen vagy nem – sokkal inkább attól függ, mikor, milyen céllal és milyen stratégia mentén dönt a hotel a hirdetés mellett. A tudatos szállodák pontosan tudják: nem minden időszak alkalmas kampányindításra, és nem minden helyzetben hoz megtérülést a Google-ben való megjelenés.


Amikor valódi keresleti szándék van a vendégben


Google-hirdetésre akkor érdemes költeni, amikor a potenciális vendég már aktívan keres. Ez jellemzően akkor történik, amikor konkrét úti célt, időpontot vagy szállástípust ír be a keresőbe. Ilyenkor a hirdetés nem tolakodó, hanem éppen jókor érkezik – a döntés pillanatában. A szálloda ilyenkor nem „eladni akar”, hanem megoldást kínál egy meglévő igényre.




Szezonális fordulópontokon és holtszezonban


Sokan csak főszezonban gondolnak hirdetésre, pedig gyakran a legnagyobb hasznot a kevésbé forgalmas időszakokban hozza. Holtszezonban a Google-hirdetés segíthet stabilizálni a foglaltságot, és elérni azokat a vendégeket, akik rugalmasan tudnak utazni. A kampány ilyenkor nemcsak forgalmat generál, hanem csökkenti a kihasználatlan kapacitást is.


Amikor új piaci szegmenst céloz a szálloda


Ha egy hotel új célcsoportot szeretne megszólítani – például üzleti utazókat, családokat vagy wellness vendégeket –, a Google-hirdetés kiváló eszköz lehet. Segítségével pontosabban targetálhatók azok a keresések, amelyek már eleve releváns érdeklődést jeleznek. A siker kulcsa itt az üzenet és a céloldal összhangja.


Nem mindegy, hogyan hirdetünk


A hirdetés önmagában nem garancia a sikerre. Egy rosszul beállított kampány valóban pénzégetéssé válhat. Itt jön képbe a stratégia és a szakértői szemlélet. A SZÁLLODAI ÉRTÉKESÍTÉS egyik legfontosabb alappillére ugyanis az, hogy a hirdetés ne elszigetelt eszköz legyen, hanem egy tudatosan felépített rendszer része.


Ezen a ponton érdemes megemlíteni a Hotelmentőket, akik kifejezetten szállodák számára dolgoznak ki adatvezérelt, konverzióközpontú Google-hirdetési megoldásokat. Segítségükkel a hirdetés nem csupán láthatóságot, hanem mérhető foglalásnövekedést is eredményezhet.


Amikor mérhető célok és kontroll is társul hozzá


Google-hirdetésre akkor éri meg költeni, ha világosan meghatározott célok mentén működik a kampány: foglalásszám növelése, direkt értékesítés erősítése, márkaismertség építése vagy szezonális akció promóciója. A siker másik feltétele a folyamatos mérés és optimalizálás. A tudatos szálloda követi a kampány teljesítményét, elemzi a számokat, és szükség esetén beavatkozik.


Mikor nem érdemes?


Ha a hotel honlapja nem konverzióbarát, ha nincs jól kidolgozott ajánlat, vagy ha hiányzik a foglalási rendszer hatékonysága, a Google-hirdetés csak felerősíti a problémákat. Ilyenkor a kattintások érkeznek, a vendég viszont nem talál meggyőző érvet a foglalásra.




Balaton Budapest érdekesség gasztronómia hír kultúra Politika sport technológia utazás



Kövess minket
Iratkozz fel!
Ne maradj le a legfrissebb vitorlás hírekről és programokról
Hírek Magyarországról

Értesülj a legfontosabb hírekről az Eztörtént.hu-n! Legyen szó gasztronómiáról, utazásról, kirándulásról, sportról vagy gazdaságról, nálunk minden érdekfeszítő hírről tudomást szerezhetsz, csak hogy tudd Eztörtént!

Hírek a nagyvilágból

Nem csak a magyar hírekre vagy kíváncsi? Nem csodáljuk, hiszen a világ hatalmas és tele van eseményekkel. Háború itt, földrengés ott, tüntetések, rendezvények, koncertek amott. Bárhol a világon ami kicsit is érdekes, felháborító vagy furcsa, az az Eztörténen megtalálható!

Programajánló a hét minden napjára!

Legyen szó akár Budapestről, vidékről, Magyarországról vagy külföldről, az Eztörtént.hu-n biztosan megtalálod a legizgalmasabb programokat, hogy eg ynap se teljen el a hétből unalmasan! Programajánló a hét mindennapjára az Eztörtént.hu-n! Koncertek, rendezvények, fesztiválok, minden ami színesebbé teszi életünket! 

 

 

Eztörtént! Erről mindenképp tudnod kell!

Az Eztörtént.hu-n csak a legizgalmasabb és legérdekesebb indormációkat és tudnivalókat találod! Legyen szó egy izgalmas receptről, egy különleges túraútvonalról, kihagyhatatlan koncertekről, ünnepi készülődésről és persze a lemaradhatatlan hírekről, az Eztörtént.hu bármiben a szolgálatodra lesz!